سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر اندازه حکمت قوی گردد، شهوت ضعیف شود . [امام علی علیه السلام]   بازدید امروز: 2  بازدید دیروز: 2   کل بازدیدها: 60827
 
کانون هنرهای تجسمی و صنایع دستی دانشگاه یزد
 
نشریه ............................................ضروری
نویسنده: سعید سبحا نی(یکشنبه 89/5/24 ساعت 7:29 عصر)

سلام. به همه دوستای کانونی سلام می کنم.

من نمی خوام از حوض فنی 3 یا هر مجازات دیگه ای که برام دیدن فرار کنم. بلکه با کمال میل اگه این کار به موفقیت کانون کمک کنه داوطلبانه انجامش می دم.

بگذریم این 13 تا یادداشت ارزش زیادی برای من و همین طور شما داره.

اگه یادتون باشه شماره قبلی هم این کار رو انجام دادم ولی به جز چند نفر بقیه اصلا همکاری نکرده بودن.

امید وارم این سری همه کمک کنیم. تا نشریه خوبی رو برا ورودی های جدید کار کنیم.

این شماره باید فوق العاده خلاقانه و هنری بسته بشه چرا که ما مهمونای جدیدی داریم. و اونا مارو نمی شناسند. لطفا وقت بذارین. لازم نیت خیلی سریع این یادداشت ها رو پر کنین.فقط خوب فکر کنین.

به آرمان های کانون و اهدافش بیندیشید. شما همون چیزی هستید که بهش می اندیشید.

یه خورده فلسفی شد. خوب چی می گفتیم اهان نشریه. این نشریه اولین برخورد ما با 89ی هاست.

یه مورد مهم دیگه هم نقد شماره های قبلی. این خیلی مهمه.

خلاقانه تر فکر کنیم.

در ضمن منم بیکار ننشستم دارم روی یه سری موضوع کار می کنم.

برای شماره بعد سلام.

نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
نمایشگاه برای ورودیهای جدید
تغییر دکوراسیون کانون
نشریه
کالیگرافی
وسایل لازم
جدول
من هستم
نشریه ............................................ضروری
1
2
3
4
5
6
7
[همه عناوین(111)][عناوین آرشیوشده]

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| فهرست موضوعی یادداشت ها ||
هنر .
|| مطالب بایگانی شده ||
دی 1388

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
کانون هنرهای تجسمی و صنایع دستی دانشگاه یزد
مدیر وبلاگ : سمیه رحیمی[125]
نویسندگان وبلاگ :
وحیده تشکری (@)[8]

علی رضایی (@)[0]

آرمان مردانی[16]
سعید سبحا نی (@)[42]

مجتبی نعمت الهی (@)[13]

رضا دهشیری (@)[5]

الهام صفا یی (@)[0]

هادی سلیمی[0]
عرفان اریا (@)[3]

آذین اسلامیه (@)[2]

مهرنوش قریب پور (@)[0]

ایران ممتاز[0]
قرزانه توکلی (@)[0]



|| لوگوی وبلاگ من ||
کانون هنرهای تجسمی و صنایع دستی دانشگاه یزد

|| اوقات شرعی ||